Welke mobiele platformen ondersteunen wij?
Wij ondersteunen alleen Android (versies vanaf 4.1) en iOS. Wij ondersteunen geen Windows (zie meer info)
Wat is het verschil tussen een Native en een Hybride App?
Je komt vaak op sites de term "Native App" tegen, maar wat betekent dit nou? De meeste Apps zijn hybride Apps. De hybride app combineert het beste van twee werelden. De basis is opgebouwd zoals een native app, daarnaast wordt een deel van de inhoud gevuld door een website. Dit geeft vrijheid en flexibiliteit van een webapp en de kracht en het gemak van de plaatsing in een store.
Een Native App is een platform afhankelijke versie van een toepassing voor een smartphone. Deze applicatie’s worden gedistribueerd via een centrale store en worden vanaf regel 1 speciaal voor jouw app geprogrammeerd. Voor Native apps gelden aanzienlijk andere tarieven dan voor Hybride Apps. AppSky maakt zowel Hybride als Native Apps. Welke App voor jou het beste is, hangt af van jouw wensen, doelstelling en budget.
Webapps: Dit is in basis een mobiele versie van een website. Deze website wordt speciaal vormgegeven voor de grootte van het scherm van een mobiele telefoon of tablet. Daarbij wordt gebruik gemaakt van HTML, Javascript en platform afhankelijke functionaliteit. Per platform (Apple iOS, Android, Windows mobile) kan er gebruik worden gemaakt van specifieke functionaliteit van dat systeem.
Een Native App is een platform afhankelijke versie van een toepassing voor een smartphone. Deze applicatie’s worden gedistribueerd via een centrale store en worden vanaf regel 1 speciaal voor jouw app geprogrammeerd. Voor Native apps gelden aanzienlijk andere tarieven dan voor Hybride Apps. AppSky maakt zowel Hybride als Native Apps. Welke App voor jou het beste is, hangt af van jouw wensen, doelstelling en budget.
Webapps: Dit is in basis een mobiele versie van een website. Deze website wordt speciaal vormgegeven voor de grootte van het scherm van een mobiele telefoon of tablet. Daarbij wordt gebruik gemaakt van HTML, Javascript en platform afhankelijke functionaliteit. Per platform (Apple iOS, Android, Windows mobile) kan er gebruik worden gemaakt van specifieke functionaliteit van dat systeem.
Ja zeker! De preview versie die wij jouw sturen kun je altijd eerst testen. Je krijgt altijd instructies per mail hoe je jouw app kunt testen.
Dit hangt af van het product dat je gekozen hebt.
Heb je gekozen voor een Single App, dan sturen wij de factuur tegelijkertijd met de preview van jouw App. Hierin zijn opgenomen de kosten per maand en de kosten voor het maken van jouw App. Na de betaling van de factuur zullen we jouw App gaan publiceren zodat deze te downloaden is de AppStore en Google Play.
Heb je gekozen voor combinatiepakket, dan sturen wij jouw vooraf een factuur voor 50% van de totaalofferte alvorens wij voor je gaan beginnen. Nadat alles door jouw is goedgekeurd en live staat, sturen wij jou een factuur met voor de resterende 50%. Details op de factuur zijn afhankelijk van hetgeen we met jou hebben afgesproken.
Heb je gekozen voor een Single App, dan sturen wij de factuur tegelijkertijd met de preview van jouw App. Hierin zijn opgenomen de kosten per maand en de kosten voor het maken van jouw App. Na de betaling van de factuur zullen we jouw App gaan publiceren zodat deze te downloaden is de AppStore en Google Play.
Heb je gekozen voor combinatiepakket, dan sturen wij jouw vooraf een factuur voor 50% van de totaalofferte alvorens wij voor je gaan beginnen. Nadat alles door jouw is goedgekeurd en live staat, sturen wij jou een factuur met voor de resterende 50%. Details op de factuur zijn afhankelijk van hetgeen we met jou hebben afgesproken.
Wil je iets veranderen aan jouw App of iets toevoegen, dan kun je ons een mail sturen met daarin zo duidelijk als mogelijk uitgelegd wat je wilt veranderen of toevoegen. Standaard worden aanpassingen binnen 72 werkuren kosteloos verwerkt. Indien het substantiële wijzigingen zijn in layout en/of menu, dan kan het voorkomen dat wij vooraf een offerte sturen voor deze werkzaamheden, waaronder de mogelijkheid dat jouw App opnieuw gepubliceerd moet worden!
Heb je regelmatig wijzigingen en moeten deze ook binnen een bepaalde tijd verwerkt worden, dan bieden we je speciale service contracten.
Heb je regelmatig wijzigingen en moeten deze ook binnen een bepaalde tijd verwerkt worden, dan bieden we je speciale service contracten.
Hoe lang duurt het voordat mijn App in de AppStores staat?
Gemiddeld duurt het 10 werkdagen voordat jouw App volledig te donwloaden is. NB Houdt er rekening mee dat Apple de App kan afwijzen waardoor de publicatie vertraging oploopt!
Is mijn App ook goed te zien op een tablet?
Ja, onze Apps zijn niet alleen geschikt voor alle smartphones, maar ook geschikt voor iPad en andere tablets!
Doorlopend verandert de techniek en regelgeving wat inhoudt dat wij gepubliceerde Apps continue moeten bijwerken. In de regel merk jij hier niets van! In bijzondere gevallen en afhankelijk van jouw App, kan het voorkomen dat er een grote update moet plaatsvinden van jouw App, waardoor bepaalde functies tijdelijk niet toegankelijk zijn. Je krijgt hier altijd bericht van per mail!
Natuurlijk!
Heb je een vraag of heb je hulp nodig, dan kun je als klant van AppSky gebruik maken van onze chat services of contact opnemen met ons via mail of telefoon!
Heb je een vraag of heb je hulp nodig, dan kun je als klant van AppSky gebruik maken van onze chat services of contact opnemen met ons via mail of telefoon!
Staat jou vraag er niet bij? Laat het ons dan weten via chat of stuur jouw vraag via ons ticketsysteem